حضور جناب دکتر کریمی مزرعه شاهی، سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در نمایشگاه "پژوهش و فن‌بازار" و بازدید از غرفه‌ی دانشگاه
جناب دکتر کریمی مزرعه شاهی با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، از غرفه‌ی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دیدن کردند.

 جناب دکتر کریمی مزرعه شاهی با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، از غرفه‌ی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دیدن کردند. سرپرست محترم دانشگاه همچنین با حضور در غرفه‌ی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، از طرح برتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی " سامانه‌های پوشیدنی پایش، تزریق و مسیریابی" بازدید کردند. نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری است که هدف آن ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تحکیم و سیستمی نمودن روابط بین کنشگران در این مجموعه و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی می باشد. تحقق اهداف مرتبط با چرخه علم و فناوری، تجاری سازی فناوری و فن بازار مستلزم برقراری ارتباط نزدیک بین مراکز علمی و فناوری از یکطرف و مراکز اجرایی، تولیدی و صنعتی ( جهت آشنایی متقابل و اعتماد سازی هرچه بیشتر) و موسسات تامین مالی از طرف دیگر می باشد، تا امکان همکاری های متقابل برای دستیابی به منافع طرفین که منافع ملی را به‌دنبال خواهد داشت، میسر گردد.این نمایشگاه همه ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در هفته پژوهش و فناورى برگزار می گردد. بیستمین و دومین دوره از این نمایشگاه از 23 تا 26 آذر ماه 1400 برگزار گردید.

 
 
.
تاریخ:
1400/09/28
تعداد بازدید:
276
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.